Είναι τελικά ο Robin, στα LEGO Batman Games, λίγο θυληπρεπής???

 

      Από μικρό παιδί μου άρεσε να ασχολούμαι με τα LEGO, να χτίζω με οδηγίες ή και όχι. Μεγαλώνοντας όμως ανακάλυψα το τι θα πει κονσόλα και συνειδητοποίησα, ότι τα αγαπημένα μου Franchise πέρα από το ότι έχουν μεταφερθεί σε σετ, που μπορώ να αγοράσω και να χτίσω, έχουν και τα δικά τους LEGO βιντεοπαιχνίδια! Η αγαπημένη μου σειρά είναι τα LEGO Batman, αυτά τα τρία παιχνίδια που με έχουν μεγαλώσει. Με τον καιρό όμως, παρατήρησα ότι κάτι πάει στραβά με τον Robin... 





       Όπως καταλαβαίνετε και μπορεί να έχετε βιώσει και οι ίδιοι, η συμπεριφορά του Robin, στα LEGO Batman games είναι λίγο διαφορετική από αυτή της έκδοσης στα Comics και τα υπόλοιπα Video Games με τον Robin. Για όσους δεν κατάλαβαν, η συμπεριφορά του Robin έχει δύο εξηγήσεις. Είτε είναι κάποιο λάθος που έγινε από τους δημιουργούς, είτε…έγινε σκόπιμα, ώστε να κάνει πλύση εγκεφάλου στα ανυπεράσπιστα παιδιά και να τα υποδουλώσει, για να γίνουν εν τέλη πιόνια στην σκακιέρα του καπιταλισμού και των νέων προτύπων. Ε μαντέψτε ποια είναι η σωστή εξήγηση…
       Για άλλη μια φορά, λοιπόν, οι συντάκτες του geeklos.blogspot.com, έχουν φροντίσει να σας προσφέρουν ΔΩΡΕΑΝ, την αλήθεια και μόνο την αλήθεια, ξεσκεπάζοντας έτσι, με κίνδυνο της ζωής τους, χορεύοντας φορώντας μόνο τα εσώρουχά τους, κυνηγώντας την κυβέρνηση, δημιουργώντας Cover μπάντες και όλα τα συναφή, όλες αυτές τις εταιρίες που μας θέλουν έρμαιά τους, ώστε να βγάζουν λεφτά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι Developers των παιχνιδιών, δούλευαν υπό τις απειλές της ‘’μαμάς’’ εταιρίας, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να δημιουργήσουν αυτό που πραγματικά, οραματίζονταν. Αλλά οι εκπλήξεις δεν τελειώνουν εδώ. Ο geeklos σας εξασφάλισε μία αποκλειστική συνέντευξη με έναν πρώην developer, που εργάστηκε στο παιχνίδι και κατάφερε να γλυτώσει μετά από χρόνια από αυτή την κατάσταση.


Συντάκτης geeklou: Καλησπέρα σας τι κάνετε?

Πρώην Developer: Ευτυχώς όλα καλά…

ΣG: Λοιπόν, πάμε κατευθείαν στο ψητό… Πώς ήταν η κατάσταση μέσα στο studio και γενικά κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του παιχνιδιού;

ΠD: Μιλάω ελεύθερα;

ΣG: Ναι εννοείται…

ΠD: Ωραία, με λίγα λόγια ήταν για την Π****α. Οι συνθήκες που δουλεύαμε ήταν τραγικές. Αλλά πίστεψέ με δεν μπορείς να φανταστείς το χειρότερο κομμάτι όλης αυτής της διαδικασίας. Ενώ φτιάχναμε τα παιχνίδια ανά τα χρόνια, η εκδότρια εταιρία έκρινε πως θα ήταν πολύ καλό για διαφήμιση, να επισκέπτονται το studio, την ώρα που δουλεύουμε, κάτι μ@λ@κες τράπερς, για να δείξουν στους θαυμαστές τους πόσο γ@μ@ει το παιχνίδι που ετοιμάζουμε…

ΣG: Αυτό ακούγεται…λίγο κουραστικό…

ΠD: Λίγο; Δεν θα ξεχάσω εκείνη τη στιγμή, που εκείνος ο…Snok, Snake? Τέλος πάντων καταλαβαίνεις τι εννοώ…Αυτός λοιπόν, ο…μπίχλας, ενώ του είπαν περιηγήσου στα γραφεία, κάνε κανένα story και τα λοιπά, πήγε βρήκε ένα PC, άρχισε να παίζει Fortnite, έστησε ναργιλέ και είχε ήδη προλάβει να καλέσει τρεις τύπισσες, από αυτές που παίζουν στα βίντεο κλιπ και δυο τρεις φουσκωτούς κλαρινογαμπρούς, για ψυχολογική υποστήριξη και καλά…Ή μήπως να αναφέρω εκείνη την φορά που εκείνος ο MadMad Hatter? Όχι, CliCliClick! Mad Click! Αυτόν τον τρόμπα, τον πιάσαμε στις τουαλέτες με μία γραμματέα. Ενώ την εγλ…

ΣG: ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΠΟΛΎ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ!!! ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΚΑΛΆ!!!

      

       Αγαπητοί μου αναγνώστες, το συμπέρασμα που βγάζουμε από αυτή τη συνέντευξη, πέρα από την ελλιπή ασφάλεια του studio και τις γραμματείς με ιδιαίτερα χαμηλά στάνταρ, για την σεξουαλική της ικανοποίηση, είναι ότι πρέπει να υποστηρίζουμε τις μικρές ανεξάρτητες εταιρίες βιντεοπαιχνιδιών και με τσουγκράνες και πυρσούς να κυνηγάμε τους χαρτογιακάδες και να χέζουμε στο κατώφλι του σπιτιού τους…

Σχόλια

Τσέκαρέ τα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις